۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروش رفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ۲۵۰ همت تسهیلات بانک کشاورزی برای متقاضیان + فیلم پلمب ۲ مشاور املاک در محدوده قاسم‌آباد مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | پلمب ۱۱ بنگاه از ابتدای سال افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد چرا تعداد پرواز‌های داخلی تهران-مشهد نسبت به گذشته نصف شده است؟ اندر فواید خاموشی صادرات مرغ از تمامی مرز‌ها بلامانع است مرور خاطره تلخ سال گذشته و افت ۲۰ هزار واحدی شاخص کل + نمای پایانی بازار (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی برای خرید گوشت مرغ + ویدئو جولان سکه طلا همچنان در کانال ۴۰ میلیون تومان | حباب سکه تخلیه نشد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی ساخت واحدهای مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور کلید خورد شرایط جدید فروش نقد و اقساطی خودرو پژو پارس + جدول (اردیبهشت ۱۴۰۳) فروش بلیت قطار در دست سه اپلیکیشن پایتخت‌نشین | بیکاری ۲ هزار اپراتور در سراسر کشور تجمع خانه‌های با رهن کمتر از ۱۰۰ میلیون در منطقه رسالت مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌زودی صدور دسته‌چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر قصد خرید طلا دارید بخوانید | پیش‌بینی مهم از بازار طلا (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز یازدهمین جلسه حراج سکه طلا از ساعت ۱۲ امروز (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی چهار روز آینده قیمت قطعی و علی الحساب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد | چه کسانی می‌توانند ثبت نام کنند؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | دنا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سالگرد روز سیاه بورس و فرار ۶۶ همتی حقیقی‌ها از بازار! ثبت نام جدید ایران خودرو بدون قرعه کشی با تحویل فوری + جزئیات (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار ارز در پی مخابره پیامی مهم از ریاض و بغداد به تهران (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار مشهد | صورت‌حساب گرانی گوشت منتشر شد + جدول
سرخط خبرها

جزئیات طرح نظارتی ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در خراسان رضوی اعلام شد

  • کد خبر: ۲۰۷۵۸۰
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
جزئیات طرح نظارتی ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در خراسان رضوی اعلام شد
مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: طرح نظارتی در سه فاز اجرا می‌شود. فاز اول به نام طرح پیشگیری از ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، فاز دو به نام طرح مجاوران از ۲۰ تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۲و فاز سه به نام طرح زائران از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

محسن صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره طرح نظارتی ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این طرح ویژه، مراکز عرضه مستقیم کالاهای اساسی شامل مرغ، گوشت قرمز، برنج، حبوبات، شیر و لبنیات، میوه و تره‌بار، تخم‌مرغ، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی و روغن راه‌اندازی می‌شود.

به گفته مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان، اهداف این طرح، عرضه ۲۰ قلم کالای اساسی، حمایت از تولید کالای ایرانی، کاهش فاصله تولیدکننده تا مصرف‌کننده، توسعه فرصت‌های شغلی ویژه واحدهای تولیدی و توزیعی، ارائه کالا با قیمت و کیفیت مناسب با تخفیف مطلوب و نرخ کارشناسی، توزیع مراکز فروش و جلوگیری از تجمع در اماکن صنفی و نظارت بر رعایت کیفیت و قیمت عرضه محصولات در طول اجرای طرح بازارهای عرضه مستقیم کالاست.

صیادی درخصوص طرح نظارتی نوروز عنوان کرد: این طرح در سه فاز اجرا می‌شود. فاز اول به نام طرح پیشگیری از ۱۵ دی تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲، فاز دو به نام طرح مجاوران از ۲۰ تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ و فاز سه به نام طرح زائران از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

وی بیان کرد: در طرح پیشگیری، دو طرح الزام واحدهای صنفی به درج قیمت و صدور صورتحساب و طرح توزیع فرم‌های نظارتی‌ارشادی در واحدهای صنفی اجرا می‌شود. در این فاز کاسبان امین در محدوده ثامن شناسایی شده و از آن‌ها تعهدنامه اخذ خواهد شد. پیش‌بینی و هماهنگی توزیع ۶۰۰۰ فرم ارشادی‌نظارتی در محدوده ثامن و بازارها و مجتمع‌های تجاری سطح شهر مشهد انجام شده است.

صیادی ادامه داد: در طرح مجاوران بازرسی و نظارت در سطح شهر مشهد، مجتمع‌های تجاری و مراکز عرضه کالاهای اساسی برای ارائه بهتر خدمات به مجاوران و رسیدگی به شکایات در اسرع وقت تشدید می‌شود. همچنین تشدید گشت‌های مشترک در محدوده ثامن در حوزه سلامت و امنیت غذایی و کالاهای اساسی با اتحادیه‌های مواد غذایی، آبمیوه و بستنی، رستوران‌داران، آجیل و خشکبار و زعفران برای نظارت و کنترل قیمت و کیفیت در دستورکار قرار دارد.

وی اضافه کرد: در طرح زائران، تشدید بازرسی و نظارت در محدوده ثامن با استقرار پایگاه موقت در این محدوده برای ارائه بهتر خدمات به زائران و مجاوران و رسیدگی به شکایات زائران در اسرع وقت، اجرای گشت‌های مشترک با کارشناسان اتحادیه‌های صنفی در بازرسی‌های تخصصی از واحدهای صنفی و افزایش تیم‌های بازرسی در دستورکار است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی در خصوص طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان با عنوان «طرح ضیافت» تصریح کرد: در این طرح بازرسی و نظارت ویژه در حوزه کالاهای اساسی و سلامت و امنیت غذایی در ایام پیش از آغاز ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود. گشت‌های مشترک در نوبت عصر به منظور نظارت بر مراکز عرضه غذا اجرا خواهد شد. تشدید نظارت و گشت‌های مشترک با اداره اماکن نیروی انتظامی، بهداشت محیط و تعزیرات حکومتی به منظور رعایت ساعت کاری مصوب، از دیگر برنامه‌هاست.

صیادی خاطرنشان کرد: در این طرح افزایش نظارت بر وضعیت بازار در مراحل تامین و توزیع کالا و ارائه خدمات در ماه مبارک رمضان، نظارت ویژه در خصوص عرضه و توزیع ارزاق عمومی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خرید عمده، تعامل و هماهنگی بین متولیان تنظیم بازار و بخش‌های نظارتی و جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به شکایات، در اسرع وقت اجرا می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->